sobota, 5 grudnia 2015

Zazdrostka

Zazdrostka to taka mała zasłonka, którą zawiesza się w połowie kuchennego okna, żebyśmy my widzieli świat, ale żeby sąsiedzi nie widzieli, że mamy niepozmywane naczynia ;)

W moich oknach kuchennych też są takie karnisze w połowie okien. Nie ja je tam przymocowałam, ale że lubię ideę zazdrostek to ich używam. Do tej pory wisiały sobie zwykłe białe płócienka, ale postanowiłam stanąć na wysokości zadania, odgrzebać szydełka i kordonki i w końcu coś sobie wydziergać.

No i z rok temu wydziergałam sobie zazdrostkę. Jedną. A okna dwa ;) I tak leżała i leżała (no dobra raz nawet sobie wisiała taka samotna) aż się zeźliłam i postanowiłam wydziergać drugą.
nawet na konferencji dziergałam.


Zawzięłam się i ta dan dan. Jest!111111

No. A teraz taki teścik: Znajdź 5 różnic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz