piątek, 1 grudnia 2017

Kalendarz Adwentowy

Parę lat temu na warsztatach z Cynką w Wolimierzu powstał nasz pierwszy Kalendarz Adwentowy (wcześniej były tradycyjne kalendarze z czekoladkami) - filtry do kawy, papiery UHK i ozdóbki z Wycinanki, został wypełniony podwójnymi karteczkami z prezentami.





W następnym roku powstał drugi kalendarz, tak żeby chłopcy mieli każdy swój. Wycinane kieszonki i bałwanki Galerii Papieru (dość pstrokaty wyszedł).



Już w zeszłym roku miałam ich dość i pragnęłam zmiany, ale nie zauważyłam kiedy nadszedł grudzień ;-) i już nie było wyjścia. W tym roku powstały nowe kalendarze, do złudzenia przypominające kalendarz Tores ;> Ale to przypadek, to znaczy zawsze chciałam taki kalendarz w torebeczkach i jakoś jak je zrobiłam, to się okazało, że są prawie takie same. W przyszłym roku i tak trzeba będzie wymyślić coś innego, bo torebeczki w rękach dzieci okazały się być jednorazowe.





1 komentarz:

  1. Jakie świetne! Ten z filtrów cudowny!
    W ogóle dlaczego ja tu wcześniej nie trafiłam? Zaraz oblukam wszystko bo pięknie tworzysz!

    OdpowiedzUsuń