niedziela, 8 października 2017

Polski Card Making Day cz. 1

Dwie cudowne osoby, Tores i Michelle, na fejsbuku zorganizowały wyzwania z okazji Dnia Robienia Kartek i całkiem nie wiadomo dlaczego wciągnęło mnie ta zabawa z kretesem. Nie udało mi się wziąć udziału we wszystkich wyzwaniach (stan na niedzielę wieczorem) ale się nie poddaję i zamierzam dokończyć dzieła! A oto plon zabawy :)


Jak szaleć to szaleć pierwsza część kartek poniżej :)

1. Wyzwanie z czwartku – lift dwóch kartek, chyba nigdy wcześniej nie liftowałam cudzych prac, oprócz oczywiście inspirowania się czyimś stylem. To była fajna zabawa, zwłaszcza że próbowałam kartkę Cynki zrobić w zupełnie inny sposób niż ona, żeby sobie trochę utrudnić.

Kartka Cynki



Kartka Mosi


2. Wyzwanie z piątku: Kartka urodzinowa i zaproszenie
Urodzinową próbowałam zrobić z mapki, ale poległam ;) To znaczy kartka jak najbardziej jest na bazie mapki, tylko ja się nie odnalazłam w tej formie a i kartka nudna ;)


Klasyczne zaproszenia to nie moja bajka, ale za to powstało zaproszenie na spacer. I odważyłam się użyć świeżo zakupionych akwareli :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz