poniedziałek, 9 października 2017

Dzień Robienia Kartek cz. 2

W sobotę zaczął się ten prawdziwy Dzień Robienia Kartek i co godzinę wpadało kolejne wyzwanie. Narobiłam się :) i to mimo tego, że zaliczyłam również długą wyprawę do fryzjera i na zakupy.

Co się udało... ano to:
godz.6
Kartka imprezowa
Uparłam się, żeby była z małych ścinków.


godz.7 Kartka na Halloween albo jesienna
Bliżej mi było do jesiennej, poza tym była okazja by w końcu do czegoś wykorzystać te jesienne die cuty.


godz.8 Kartka z elementem z Project Life


godz.9 Kartka z czymś do jedzenia


godz.10 Kartka na Boże Narodzenie, lift kartki Doroty MK



godz.11 Kartka z kolorowanym stemplem
Tej jeszcze nie zrobiłam ;-) Ale mam zapisane w kajeciku żeby zmierzyć się z pomysłem.

godz.12 Kartka z mediowym tłem



godz.13 Kartka ślubna
Przygotowana już w niedzielę rano :)


godz. 14 Spuchlinka i Clean&simple
I ja to wyzwanie wygrałam, ta dan!!!!111


godz.15 Kartka w nietypowym kształcie
Ta jeszcze przede mną :)

godz.16 Kartka dziecięca albo ze zwierzątkiem
Oooo to była trudna kartka, bo mi to bardzo nie po drodze z dziećmi a i ze źwierzątkami nie bardzo
(chyba, że motyl albo innszy owad)


godz.17 Palety kolorów
wybrałam paletę Tores bp była zdecydowanie trudniejsza ;) (miałam fazę na mierzenie się ze sobą)


godz.18 kartka z obrazkiem albo zdjęciem
Ta też jeszcze do zrobienia.

godz.19 - kartka z tagiem albo w kształcie taga



godz.20 kartka z napisem w roli głównej



godz.21 kartka jednokolorowa


godz.22 kartka doodlowana


godz.23 kartka pożegnalna albo z podziękowaniem
I ostatnia też jeszcze do zrobienia.

Bawiłam się super :) Pooglądałam mnóstwo fajnych kartek innych scrapowiczek. Wrzuciłam do newsreadera parę nowych blogów, które warto podglądać. Akcja rewelacja :)))

4 komentarze:

  1. Super kartki! Do zobaczenia na wyzwaniu w 2018 :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Świetnie podołałaś tylu wyzwaniom.Ja się poddałam w tematach,w których dobrze się nie czuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się fajnie robiło :) Nie żebym uważała wszystkie te kartki za rewelacyjne ale zależało mi na tym, żeby spróbować się zmierzyć, zwłaszcza z tymi tematami w których nie czuję się dobrze. A i tak kolorowanie wciąż przede mną.

      Usuń
  3. Wow. Tyle kartek, a wśród nich niektóre są przepiękne! Dmuchawiec i ta z napisem wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń