niedziela, 1 stycznia 2017

Grudniowa feminka

31.12.2016 tuż przed północą powstało tło... reszta powstała już po szampanach i sztucznych ogniach :) Na zakończenie 2016 roku i na zakończenie art żurnala w roli grudniowej feminki dla UHK Zofia Nałkowska w stroju balowym.

Odpowiedniego przesłania brak tym razem, ale mam sporo gazet nowych do pocięcia, które dają nadzieję, na jakieś fajne hasła.




A oto i żurnal 2016, wcale nie taki imponujący na jaki wygląda. Niestety. Ale może w tym roku będzie więcej czasu/chęci/pomysłów :)


Miałam bardzo pracowity dzień wczoraj:
- dokończyłam feminki
- dokończyłam grudniownik
- zamknęłam PL na 2016
- zaczęłam BuJo
- i zrobiłam porządek w papierkach, gdyż jak szaleć to szaleć :)

2 komentarze:

  1. Strój balowy z lisem :D Brawo za pracowitość i dokończenie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na Feminkę.Elegancja i to w szczególną noc!
    Pracowicie sobie poczynasz!

    OdpowiedzUsuń