poniedziałek, 12 marca 2018

Wiosenne kartki

Kolejna sobota kartkująca w ScrapElektrowni. Tym razem nie miałam za dużo czasu, ale i tak udało mi się parę kartek sklecić. Szuflada jest już pełna, czas rozdawać.

Kartka, w kształcie jajka. Taka bardziej telewizyjna ;-) w rolach głównych washi z tchibo.



Kartka z ptaszkiem. Miała być kartką z samą klatką, bo z ptaszków posiadam sowę i walniętą mewę, ale jakiś gołąb się znalazł i teraz robi za słowika lub skowronka a może za kanarka, to wyboru.



Kartka-tag, otwierana! Z "odwrotnym" królikiem, którego sobie zachomikowałam po jakiejś produkcji wielkanocnej, chyba ze dwa lata czekał na swój dzień, aż się doczekał.



Kartka warstwowa. Z warstwami to mi coś nie poszło, to znaczy są, ale jakieś takieś... ale to co mi wszyło z kwiatka z napisem tak mi się podoba, że kij tam warstwy. W roli głównej ścinek, który pozostał po wycięciu gałązki do kartki z ptaszkiem ;-) On tam błyska w środku, bo jest polany glossy.



Kartka clean&simple. W roli głównej wycinanka ze stempla. Robota nie była ani clean ani simple, wydaje mi się, że kartkę robiłam dłużej niż wszystkie pozostałe ;) Pomysł przyszedł od razu, ale potem było stemplowanie po parę razy, wycinanie, docinanie, poprawianie, malowanie, warstwowanie, naklejanie... ale efekt mi się podoba!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz