sobota, 9 lutego 2013

Pudełka dwa

Pierwsze pudełko kupiłam dawno temu i dawno temu pomalowałam najpierw brązową a potem biała farbą. Miałam wizję... że będzie przecierane, starociowe oraz piękne. Ale jakoś po pomalowaniu zatrzymałam się i oprócz wsadzenia do środka wstążeczek nic więcej się nie wydarzyło.
Potem zrobiłam porządek z wstążkami. Wycięłam sobie wykrojnikiem do ATC podkładki tekturowe, przycięłam odpowiednio i nawinęłam nań wstążeczki. Ale z pudełkiem nic się nie wydarzyło. Aż w końcu ostatnio siadłam i zrobiłam. Dużo było poprawek, zmywania, ścierania papierem, malowania i innych zabiegów. Aż w końcu praca została zakończona. Nie jestem bardzo zadowolona, ale o tyle, o ile... się udało.








Pudełko drugie kupiłam niedawno, bo stare, szmaciane, opakowanie na pudełka z chusteczkami higienicznymi odmówiło posłuszeństwa. Pomalowałam, ponaklejałam. I chyba jeszcze do niego kiedyś wrócę, ale tymczasem wygląda tak:




Zupełnie nie rozumiem, co picasa robi ze zdjęciami, że mimo iż równiutko przycięte są teraz różne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz